Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Rolig make..

Kategori: Allmänt

...i går morse när jag kom upp från sängen, hade jag på mig ett svart linne och pyjamasbyxor. När Erik får syn på mig så säger han "Hur många kilon var det du hade gått ner nu?" Jag svarar "13" Då säger han " Nu syns det ordentligt, älskling".
Klart jag blev glad, speciellt när det är någon som ser mig varje dag och uppmärksammar det! Synd att jag själv inte ser det...På kläder börjar det märkas, jag längtar tills jag kan börja kasta och sälja för stora kläder! :)

I dag ska hela familjen åka till stan och handla lite, tv-spel (Elias lycka) och lite akvarie-fiskar (Idas lycka) står högst upp på listan, tror jag! :)

Jag har blivit rejält förkyld IGEN, vilket jag absolut inte har tid med ;) I morgon blir det gala och klackarna i taket! Då ska jag nog tom lägga in en bild på mig med dom nya snygga kläderna! :)

Nu är det dags att torka min lilla snor-bebis om näsan!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Vad duktig du är! Jag önskar verkligen jag hade din kämpaglöd! 13 kg, där ju inte fy skam precis!!!! Jag har gått upp ett kilo jag.. :( Men jag har ju bara mig själv att skylla. Men jag kan ju inte bara ge upp för det, för nu tror jag att jag eventuellt är på g och ska försöka kämpa bort några kilon igen.

    2011-03-25 | 09:44:49
    Bloggadress: http://mammamariasblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här: