Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

På galej! :)

Kategori: Bilder

... I dag är jag lite lagom mosig, inte pga någon baksmälla utan mer brist på sömn och tidsomställningen! :)
Blev nog bara 3 timmar sömn i natt, men det händer ju inte ofta att jag kommer ut bland folk så det var det värt!!

Det var då "gala" på hemmaplan (kan man säga) som gällde igår. Mingel, medelhavsbuffé och uppträdande av Diamond dogs (dragshow), Uppträdandet var jätteskoj och maten var god och jag är nöjd med det jag åt (fast jag räknade inte points), tog inte om och överåt inte! :)

Jag hade sällskap av två riktigt söta "bruttor" Linda och Mia och det kändes såå ovant att inte valla/bära på barn och bara vara Anna (men det tog en bra stund innan jag kunde slappna av).
Dansade till och med lite!!! (kändes jobbigt till och från) :)

Kände mig ganska fin i dom nya kläderna och stövlarna
, knäppte inga kort hemma innan eftersom jag blev sminkad hemma hos Mia, den känslan höll i sig ända tills jag såg mig själv på bild i Mias digitalkamera :/ FY BÖVELEN!! Kände mig inte alls fin efter det... skulle vilja gå ner 20 kg på 2 veckor nu så att jag kan känna mig fin till stockholmsresan ;) ...skämt och sido, tyvärr inte möjligt och bara att gilla läget, jobbar på inställningen!!


 Maken mins tur att vara krasslig nu, han och Oscar snörvlar i kapp med varann... När ska alla baciller försvinna?! Väldigt less, men det skulle inte förvåna mig om Ida samlar på sig lite vattkoppor snart också, hon har inte haft det och det är extremt mycket barn här på orten som har det! :/ Det lär ju visa sig!...

 

Nu känns det skönt att ha gett bloggen (och er) lite uppmärksamhet ;) Och har även fått till motion och andra "sysslor" idag, så det är dags att krama kudden! :)

Avslutar med lite kort på mina hjärtan!
Kram på er!



Går bättre och bättre med sitt-träningen :)

Grötnäsan min! :)


Gosefisarna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: