Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Lugn dag...

Kategori: Allmänt

...har det varit idag. Ont i kroppen efter stress, flängande och en hel del bubbande och bärande på min lilla kluns igår! Sen vet jag att det kommer bli en stressig dag  i morgon också så jag ville ta det lugnt idag! :)

Vanliga dagliga motionsrundan med bästa L i morse, sen har jag mest slappat, lagat lite mat, plockat lite och umgåtts med barnen! :)

I morgon kan det komma en dm snö!!! Fyyy så deprimerande!!! kommer blir jättefint väder hela helgen sen, så det smälter ju bort, MEN riktigt jobbigt känns det, speciellt eftersom jag ska ut och köra bil i morgon. Både jag och Elias har tandläkartid i morgon...

I morgon klirrar det äntligen till på kontot igen! Har varit en riktigt tung månad nu, så på slutet nu har man fått tänka till och nästan koka soppa på en spik för att få ihop middag... Brukar inte vara så här, men en massa räkningar var det som kom samtidigt..

Idag fick jag ändå ihop en riktigt god lunch. Hittade på en liten laxfilé i frysen, kastade in den i ugnen med lite lime/pepper/dill-krydda. Stekte upp lite champinjoner, purjo och morot i fettfri panna. Ner med lite överbliven pasta, lite soja, sweet chili, vatten och 1/4 buljongtärning. Blev typ som en lax-wok-variant. Gott iaf! :) -9 pp.

Nu har gubben åkt och jobba och kudden ropar mitt namn!

På återseende i morgon! :)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: