Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Jösses...

Kategori: Allmänt

År 2011 (det är bara mars) är det värsta bacill-året hittills. Ger snart upp hoppet om att vi någonsin ska bli friska!! Nu är det jag, maken och lill-bebis som är värst... Blir galen!! Ett år tidigare har jag varit lika frustrerad, tror det var 2006, då vi fick magsjuka 5 gånger på bara några få veckor...

Idag har det inte blivit någon motion, har rethosta och slem som sitter som berget i bröstet och så lite feber på det. Kände av det lite i går morse oxå, men sen på eftermiddagen kom jag ut på powerwalk med Linda och när endorfinerna kom så kändes det som att jag kunde gå hur långt som helst. :)

I morgon väntar vågen igen. Får se hur det går!!
På onsdag nästa vecka är ju mitt mål att det ska stå TVÅsiffrigt på vågen!!!

Sen är det ALDRIG MER TRESIFFRIGT!!! NÅGONSIN!! :)

Nu är det dags att nanna!!! sov gott. :)

Kommentarer

  • Linda säger:

    va underbart att komma bort fr tresiffrigt !!

    Det är mitt mål också..tycker att kilona rasar av rätt så bra nu när man ammar o tänker lite på vad man äter :) å inte mindre glad blir jag när andra människor ser det också :D Kramar

    2011-03-31 | 17:06:41
    Bloggadress: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: