Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

En högre växel...

Kategori: Allmänt

...Den 9 april ska jag och min kära kära Linda ut på äventyr! :) Då ska vi två (utan barn, karlar eller hundar!!) sätta oss på ett tåg och fara till huvudstaden! Där ska vi checka in på hotell, gå ut och äta middag, gå på musikalen Romeo och Julia och sedan göra Stockholmsnatten osäker genom ett äventyr med Lindas kusin! ;)

Dagen efter ska vi mysa med hotellfrukost och lite strosande för att sen sätta ås på tåget och fara hem till våra älskade (och garanterat saknade) familjer!!

Detta ska bli fantastiskt roligt! Och det jag menar med en högre växel är att jag verkligen VERKLIGEN skulle vilja väga TVÅSIFFRIGT då!!!!! Även om det bara skulle vara 99,9 så skulle jag vara så glad!! I går vägde jag 105,5 och det är bara 5 v dit, så det är ett högt mål!!! Vore väl attans om inte min extrema envishet skulle komma väl till pass för denna önskan...............

Kommentarer

  • Pia säger:

    Ja du är envis och kan klara det du vill.... meeen tänk på hälsan också... framför allt trycket!!

    Önskar dig Lycka till men med lite reservation så du tänker på hälsan också :o)

    2011-03-03 | 20:47:20
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • mikaela säger:

    Tror att du klarar det,

    2011-03-06 | 21:13:48
  • mikaela säger:

    Tror att du klarar det, men ta det lugnt och glöm inte att må bra samtidigt

    2011-03-06 | 21:15:08
  • Linda säger:

    Åh det låter verkligen som en toppen helg!! Vad roligt ni kommer att få och det är ju så mysigt att bo på hotell, o hotellfrukost..MUMMS! :P

    Ingen omöljlighet för dig att gå ner 5 kilo tills dess, då har du ett delmål som du kan kämpa emot. Har du gjort ditt bästa så kan du ju inte göra bättre :) Kram

    2011-03-08 | 15:51:43
    Bloggadress: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: