Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

5 dagar sedan!!!!

Kategori: Allmänt

F Ö R L Å T!!!!
Usel på att blogga har jag varit!! Vet inte varför det inte har blivit av faktiskt, kan nog mycket bero på att jag i helgen tog ett rejält snedkliv och åt ALLDELES för mycket choklad!! :( Det resulterade i 3 dagar åt pipsvängen, innan jag hittade tillbaka ut ur "socker-träsket"!

Jag som hade en dead-line" och allt! Enligt min egen del-målslista så ska jag idag på vägningen (eftersom det är den sista innan det datumet jag har satt) ha gått ner minst 1,1 kg för att nå 10%!!!
Har skött mig till punkt och pricka både med mat och motion sen i söndags morse, så det borde inte bli ett plus iaf!!!

Munnen är iaf bra och jag har slutat med alla tabletter så det känns skönt (ännu skönare om hålet efter tanden kunde läka ihop). Så nu hoppas jag att det är ett avslutat kapitel, så jag slipper skriva om det någe mer. och ni slipper läsa om det! :)

På lördag fyller min Ida hela 4 år!!! :O Vart tar åren vägen?! Så nu på morgonen har det bakats bullar och sen blev det en promenad i solen med barnvagn och två vovvar.

För övrigt så har jag nog slutat amma nu! Oscar är inte ett dugg intresserad av "dom där två" ;). Har börjat smaka på lite olika pureer har han också gjort!

Nu ska jag sluta svammla! återkommer ikväll med resultat!!

kram// A

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: