Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

SOMMARLOV!

Kategori: Allmänt

Idag var det skolavslutning för min älskade pojke som slutade i första klass! Åren går så himla fort! Hela kyrkan var fullproppad med söta barn och stolta föräldrar! :)


Fin examenskille efter avslutningen i kyrkan i morse! ♥


Fint väder var det oxå, vilket inte hör till vanligheterna! Ofta så brukar det ju regna på skolavslutningarna, men nu tycker jag att det är alldeles för varmt!! Visst klagade jag när det var 1 meter snö och 20 minusgrader, men det är INTE det här jag saknar då!! Det här är lika illa som när det är svinkallt! LAGOM är bäst! Fina vårar och vackra höstar är det som passar mig! :)

Om en liten stund ska jag och barnen åka och köpa varsin glass, blir en lättare variant för mig, typ Solero, men dom är ganska goda tycker jag! :)

Sen blir det grillning och chokladdoppade jordgubbar ikväll! :)

Kram på er


Kommentarer

  • Maja säger:

    Herregud, han ska alltså början i tvåan i höst :O Hur är det möjligt ? ^^ :P

    2011-06-10 | 18:36:33
    Bloggadress: http://erikssonmaja.blogspot.com
  • M säger:

    Följer din blogg troget och är så glad för din skull ang vikten, själv går man bara upp och har svårt att bryta negativa beteenden (sockerberoendet) så HJÄLP!!!! Tror du är rätt person att hjälpa mig med råd och tips. Du får gärna maila mig annars tar jag gärna emot tips här på din sida.

    2011-06-13 | 20:52:27

Kommentera inlägget här: