Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Okej

Kategori: Allmänt

Vågen visade + 0,4 Glad att jag "fick behålla" min senaste stjärna! :) Det var ju väntat och hade nästan varit "fusk" om det hade varit minus efter det jag åt! Om ni förstår vad jag menar!? :)

Efter att ha gett Karin många kramar och en liten present åkte jag vidare och handlade på Lidl. Köpte BRA, NYTTIGA saker och mådde genast bättre, efter det åkte jag och träffade en kär vän som det var alldeles för länge sedan jag träffade! Efter en timmes pratstund mådde jag ännu lite bättre, väldigt kort stubin fortfarande men mycket bättre.
Har tagit beslutet att jag inte ska dricka någon pepsi i Juli, en "vit" månad från det! :)Det SKA jag klara! :)

I morgon kommer min lilla lillasyster :) hem!! Då ska vi kramas och grilla lax! :) Hon bor i Kristianstad och jag har inte sett henne sedan i påskas nu. LÄNGTAR! :)

Nu blir det mat och motionsplanering och jag "hoppar upp i sadeln" igen. På't igen ba! :)

Kram på er alla och tack så mycket för peppande kommentarer!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: