Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

hemsk helg!

Kategori: Allmänt

... Ja, då menar jag mat och motion (i övrigt har den varit bra!)! PMS-kärring de lux! Fy bövelen, och gav efter alldeles för mycket! Både ostbågar och choklad blev det.... mutter mutter....

Även om mitt sockerberoende för ett ögonblick blev tillfredsställt i helgen så mådde jag inte alls bra av det och kände absolut inte att jag kunde unna mig så mycket! Så det var inte värt det på en fläck.....


Ska försöka glömma det och köra på! Otroligt skönt med zumba idag iaf!! hjälpte mycket för att komma tillbaka på banan igen!!!

I lördags sov mina systerdöttrar över hos oss för första gången! Kändes spännande med 5 barn, men det gick faktiskt jättebra, skämtade med Erik dagen efter och sa: -Eftersom det gick så bra med 5 barn, kanske vi ska ta och skaffa några knoddar till! hihi
Han höll på att ramla av stolen och jag fick en tokig blick av honom! :)
Haha, nä, det räcker med 3 barn! Jag lovar! :)

Nu ska jag bädda rent i sängen och krypa ner!! 3 skoldagar kvar för Elias, sen är det sommarlov!

Hoppas ni har haft en fin långhelg!?

Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: