Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Fullt ös

Kategori: Mina tips

var det verkligen igår. Var i stan med Oscar och handlade mellan 10-16 sen hem och fixa mat, sticka iväg på zumba och sen en promenad på det! GANSKA slut efter det vill jag lova! :)

Jag har sprungit en gång till sen jag skrev sist och det gick oxå jättebra! Tänkte göra det ikväll oxå så har jag fått in 3 intervall-pass och ett zumbapass den här veckan. Ska bli intressant att se om det visar sig på vågen redan den här veckan eller om jag får ha tålamod till nästa ;)
Bra att man har fått upp förbränningen iaf!

TIPSAR OM 2 NYA FAVORITER IDAG!!!!!



Nya Kesella Hallon är SÅ god!!! 2pp för 45 gram, Riktigt mumsigt med en klick på jordgubbarna eller fruktsalladen!!


Sen åt jag på MAX igår, letade reda på den pointsnålaste rätten i restaurang-guiden kvällen innan. Där stod det Fajitasallad - 7 pp Aldrig sett, aldrig testat....

Körde drive in så jag inte skulle bli så frestad av allt annat (för att inte tala om dofterna) :)

Beställde salladen och en Cola light, det är alltså en sallad med isberg, ruccola, tomat, gurka, morot och rödlök och så är det en rejkäl "klick"  tacokryddad vegetarisk färs och en klick smältost på. Det var jättegott! :) Är man supersugen på just MAX hamburgare så kanske man inte blir tillfreds men som lunch "on the go" var det perfekt! Man får också en liten burk med gräddfil, en liten burk med salsa och en liten påse tacochips till, men dom åt jag inte för det ingår ju inte i dom där 7 pointsen! :)

Nu ska jag ta mina grabbar och åka tillsimskolan!

Ha en fin dag!!

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    Tackar för jättebra tips till jordgubbarna, mums.

    Har mailat dig på din mail. Håller tummarna för dig imorgon.

    2011-06-21 | 21:17:53

Kommentera inlägget här: