Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Dags för andra halvlek

Kategori: Allmänt

Nu har jag kommit ganska precis halvvägs i min SISTA viktresa! :) Idag visade vågen 93,4 -0,8 och totalt -22,1! Är väldigt nöjd med veckans resultat, med tanke på helgens PMS-svacka!! :)

I dag fick jag oxå den 7:e guldstjärnan påklistrad på mitt häfte! Går lite händelserna i förväg och drömmer om när den 14:e och troligtvis sista stjärnan klistras fast! :)

Har fantiserat om lite annat också... om operationer! :) Skulle verkligen vara pricken över i:et så att säga om man fick bort den slappa huden och en del fettceller när jag har slitit som ett djur och fått bort 45 kg!
drömmar, drömmar...

Motivationen har varit lite upp och ganska mycket ner senste tiden... Men de senaste dagarna (trots värmen som jag har svårt för) så är motivationen på topp och jag känner mig taggad!! :) Kommer bli lite bökigt med VV-möten i sommar, och kanske i höst också! Men jag tror jag har bestämt mig för att väga mig på möte 1 gång i månaden och fortfarande ha VV online och så er här på bloggen förstås! :)
Kommer nog funka, för i mål SKA jag!!!

För övrigt så är det sjukstuga här igen. Stackars Elias är sjuk sista dagarna i skolan!! Men vi tror och hoppas att han är pigg till avslutningen på fredag morgon!

Kram och god natt

Kommentarer

  • Pia säger:

    Sicken brud du är!!! Så duktig!!!

    Tänk vad långt du kommit :o)

    Kramar

    2011-06-09 | 13:01:57
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Tina säger:

    Grattis! Tänk så så smal & snygg du kommer vara på nyårsfesten sen :-) Själv har jag ju bara precis startat så det får bli Beach-12 som mål för mig,haha! /Tina

    2011-06-12 | 09:51:36

Kommentera inlägget här: