Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

I brist på VV

Kategori: Allmänt

Så blev det idag vägning hos mamma! Vågen väger lika som den på VV så det gick ju lika bra ;)
Vågen visade 90,1 en minskning med -1,4 den här veckan! :) Fick följande meddelande när jag skrev in mitt viktresultat på VV-online:

"Du har gått ner 25 kg! Det är en fantastisk milstolpe! Du ska verkligen vara stolt över dig själv. Du har arbetat hårt och det märks! Det är viktigt att du firar din framgång så berätta för dina vänner och gör något roligt tillsammans för att fira!"

Har gjort lite tillbakablickar igen här i bloggen och får motivation av alla fina kommentarer som jag fick då! :)

Kram på er alla fina!




Kommentarer

  • Jenni säger:

    Stort grattis! Är inte så aktiv själv med mitt bloggande men följer dig ändå! du är superduktig som orkar hålla i, själv har jag lite dip nu, tycker det är svårt under den här årstiden med att begränsa i pointsen....Nu är det väl snart dags för lite bilder!

    2011-07-06 | 13:55:28
  • Bettan säger:

    Woop woop!! Hejja :D

    Kollade efter dig ikväll på zumban, vi va runt 35-40 st tror jag. Kom på söndag om du kan!



    Kram kram

    2011-07-06 | 21:30:14
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Pia säger:

    Fy sjutton va du är duktig :o)

    Så glad för din skull... att du orkar hålla i trots att det är lite mycket runtomkring dig!!!



    Kramar och Lycka till med din fortsatta minskning (för jag vet att du kommer att landa där DU vill)

    2011-07-07 | 08:22:04
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Mikaela säger:

    Grattis!!! Håller med Pia, fy sjutton vad duktig där är. Som jag skrivit flera ggr så inspirerar du mig och det är kul att du känner motivation av våra kommentarer. Heja heja, snart är du under 90.

    2011-07-08 | 09:17:01

Kommentera inlägget här: