Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Fy på mig!!!

Kategori: Allmänt

Ni vet ju vad det betyder när jag inte bloggar!! - Motivationsdipp IGEN!! Efter en dryg vecka med underbar energi kom PMS:en som ett brev på posten! :/
Tjurig och grinig och ingen lust att laga mat! Pizza har det blivit både 2 och 3 gånger! Ganska okej med träning så jag står still på mina 90 pannor! Men blä!!...

Nu har jag gjort i ordning en motivationsvägg på kylskåpet som jag ska visa er sen och så siktar jag på att gå ner 5 kilo till den 27 Augusti då jag ska på kryssnig!

Mer detaljer, biktning, foton och avslöjanden (!) senare, nu måste jag laga mat! :)

Snart tillbaks! ;)
KRAM på er

Kommentarer

  • Pia säger:

    Helt övertygad om att du strax är tillbaka på banan...

    Duktiga du <3

    2011-07-30 | 22:29:15
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: