Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Energin sprutar!

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Längesen, jag veet!! Men jag har inte ens suttit vid datorn på flera dagar för jag tar till vara denna energi-våg som sköljer över mig! :) Jag äter inte superbra, men inte superdåligt heller.
Jag tränar superbra PLUS en massa vardagsmotion! Den här veckan har jag tex. rensat nästan hela huset (köket kvar), möblerat om i barnens sovrum, städat båda bilarna, klippt gräsmattan, målat

Vi har ÄNTLIGEN fått diskmaskin! Och det är ljuvligt att slippa se disken på bänken! Så glad över det! :)

Jag har köpt en mp3-spelare som jag invigde på joggingturen igår! Toppen!!! :)

Jag var iväg på ett zumbapass i "grannbyn" (2 mil bort) idag då det är inställt här på orten i morgon! Jag är så glad så länge den här energin håller i sig, men tyvärr så kommer den säkert att dippa någon gång. Men jag mår BRA!! Tycker om att ha fint runt omkring mig (och blir mer och mer minimalist)!

Nu ska jag gå och sova och hoppas på ännu en bra dag i morgon! :)

KRAM på er

Kommentarer

  • Pia säger:

    Låter härligt :)

    Hoppas du fortsätter må så bra..

    Kramar

    2011-07-18 | 06:54:52
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • mikaela säger:

    Livet är underbart...

    2011-07-18 | 07:31:33
  • jessica säger:

    jag tycker de låter härligt =) önska jag kunde träna lika mycket som jag gjorde förr men man måste ju ta de lite lungt med en gravid mage nu :)



    Blir avis på zumba pass, har aldrig prova =) åh jag vill!!!! :D kram

    2011-07-24 | 18:49:56
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: