Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

På vågen!

Kategori: Allmänt

Ja, kändes jättebra på VV idag. Mikaela som kommenterade förra inlägget tippade väldigt nära! :) Vågen visade -2,4 kg! Det är jag riktigt nöjd med! :)

Har varit en flängig dag då jag fick åka fram och tillbaka med bilen idag. Först hade jag läkarkontroll med Oscar och Ida och sen hem och hämta Elias från fritids, skjutsa ner de två största till svärmor och sen åka iväg igen till Viktväktarna. Inte så roligt på vägarna. Ha drygt 1,5 mil till både sjukhus och VV.

När jag väl kom hem med alla barn och fick isäng Elias och Ida så var klockan 20 utan att jag hade fått i mig kvällsmat! Höll på o ramla ihop av hunger! Köpte en fryst VV-matlåda innan jag åkte hem, så den fick det bli. DEt var med klyftpotatis, lax och broccoli i någon sorts sås... 8 pp och inte så värst gott, tyvärr. Men stillade min hunger! :)

Till lunch däremot så ugnsrostade jag morötter, palsternacka, paprika och rödlök. Gjorde en röra på fetaost, dragon och hackad färsk tomat. Den röran hade jag som fyllning i en kalkonbröstfilé. :) Blev jättegott och enkelt. :)

Nej nu måste jag soooova. på återssende SNART!

Kommentarer

  • Pia säger:

    Duktig du är!!!!

    Recept här på bloggen vill vi ha...

    Skönt att läkarkontrollerna gick bra :o)

    Kram och God Natt

    2011-01-12 | 22:04:26
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Pia säger:

    Duktig du är!!!!

    Recept här på bloggen vill vi ha...

    Skönt att läkarkontrollerna gick bra :o)

    Kram och God Natt

    2011-01-12 | 22:04:59
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Anneli säger:

    Grattis till det fina resultatet!

    2011-01-12 | 22:32:55
    Bloggadress: http://tjockblirsmal.blogspot.com
  • Amanda säger:

    underbart resultat!! du en otroligt fin mamma o jag inspireras o motiveras av dig!!

    2011-01-13 | 07:59:57
    Bloggadress: http://lyckligaamanda.blogg.se/smalis
  • Ettan säger:

    Vilket fint resultat på vågen!Grattis.Det lät väldigt gott det du åt till lunch.Ska jag absolut testa!

    2011-01-13 | 10:18:45
  • Mikaela säger:

    Grattis!!!!Gud vad bra kämpat, nästa vecka tippar vi på 1,7 (gärna mer men andra veckan visar ofta lite mindre). Lät jättegott det du ätit, skall oxå testa det. Mer recpet...

    2011-01-13 | 10:25:16
  • Anonym säger:

    Grattis till minuset på vågen.

    2011-01-13 | 12:16:31
  • Anita säger:

    Grattis till minuset på vågen.



    Hoppsan glömde mitt namn, börjar om igen. ;-)

    2011-01-13 | 12:17:41
  • Jenni säger:

    Åh vad skönt för dig att det gick så bra, det gör ju att man blir mer motiverad! Grattis!

    2011-01-13 | 13:45:26
    Bloggadress: http://jenniskrympa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: