Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Oj oj...

Kategori: Allmänt

Fick världens kram av bästa konsulenten nmr jag kom innanför dörrarna på VV!!! Tårarna steg, men jag höll mig från att börja storböla! :) Sen märkte jag åter igen att jag är ganska bra på att kliva in i  "allt är bara bra"-rollen! Så det gick över förväntan ändå!

Riktigt vidriga siffror på vågen! VÄgde in mig på 115,5 kg så där är jag nu! Bara att bita i det sura äpplet!

Dag 1 med VV (i morgon) blir en riktig utmaning, lunch på restaurang och kalas på eftermiddagen... hur var det nu... ALL IN!!!! NU JÄKLAR!!

Sitter nu (sent på kvällen) med alla papper, recept mm... har lite tankar och funderingar men kommer med det senare. Blev så mycket med barnen nu på kvällen så jag skriver mer så fort jag kan! Nu ska jag skriva handlingslista och planera lite inför morgondagens prövningar innan det är dags att sova!

 

TACK alla som stöttar!

 

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    Håller tummarna att det kommer att gå bra för dig idag, dag 1 och allt. Så underbar att din konsulent gav dig en kram, tror mycket nervositet kan har släppt. Lite virrvarr med det nya sättet att räkna tyckte jag det var när jag började men man lär sig det oxå.

    Har nu varit rökfri i snart 16 veckor och godisfri i 10 dgr, tror inte det finns större godisråtta än mig och helt plötsligt fick det vara nog och det har funkat super faktiskt.

    2011-01-06 | 12:04:51
  • Anneli säger:

    Du och din blogg peppade mig otroligt mycket när du gjorde din förra viktresa. Jag gick ner 35kg. Nu har jag gått upp 6-7kg och tänkte vända spiralen NU. Jag hänger på... NU jäklar!

    =)

    2011-01-08 | 12:10:09
    Bloggadress: http://tjockblirsmal.blogspot.com

Kommentera inlägget här: