Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Måndag...

Kategori: Allmänt

2 dagar kvar! På Onsdag är det dags!!! Jag går ALL IN!!! Idag ska skåpen rensas på onyttigheter Och jag har börjat vänja mig av med socker (som kommer vara det jobbigaste). Idag ska jag också gör "delmåls-belönings-lista" (skriver självklart ut den här sen)

Jag kommer skämmas ögonen ur mig....Men det e det värt!

Alltså, under 2008 Januari-November gick jag ner 42 kg med hjälp av viktväktarna... Vet inte exakt, men av de 42 har jag nog gått upp 45 kilo!!!! :( :( :( :(

Jag har fått en underbar liten kille men NU är jag färdig med barn och ska ALDRIG se ut så här igen!!!!


Jag är taggad som f*n nu, för jag kan inte gå runt och se ut så här. Jag är nästan helt ISOLERAD här hemma pga att jag skämms över hur jag ser ut. Varje gång jag ska visa mig ute bland folk så gråter jag och får ångest så jag skakar.
Det är inte rätt mot mina barn och det är inte rätt mot MIG!!
Tankar jag har inför ett nytt VV-år (min SISTA viktnedgångsresa kan jag LOVA) är:

Självklart hur jag ska lägga upp bloggen :)

Hur jag ska lägga upp min vardag

Vad jag kommer tycka om det nya Propoints-programmet som jag inte vet någonting om!

Undrar hur fort jag kommer att gå ner denna gång. Förra gången rasade jag i början, men nu helammar jag ju oxå...

Längtar efter att få mer energi som ju nästan är det bästa med att leva sunt!!


Hade tänkt ut en massa bra saker att skriva igår, men så fick jag ingen tid vid datorn då och nu känns det som jag har glömt hälften! :) Men, men


HÄNG MED! :)

Kommentarer

  • Ettan säger:

    Klart jag hänger med och så klart att du fixar detta.Du har ju klarat det innan!!!Märks att du är supertaggad.

    Lycka till på onsdag!!!!

    2011-01-03 | 11:41:34
  • Jenni säger:

    åh vad du har laddat!!! Jag har verkligen förhoppningar om att hänga på dig...skulle behöva bli mer taggad bara....

    2011-01-03 | 23:14:39
    Bloggadress: http://jenniskrympa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: