Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Måndag igen..

Kategori: Bilder

...Kan verkligen inte förstå hur fort tiden går! Det händer ganska mycket nu och jag sitter inte så mycket vid datorn (för att den inte funkar som den ska och för att jag aktiverar mig själv mer) vilket är gasnka sent. Kommer efter lite med bloggen vilket inte är så kul, men det är som sagt fullt upp med barn, motion, mat, hus, mm

Har laddat upp lite fler recept. Lagar en hel del nya recept nu och tycker det är jättekul!

Händer massor med vår lilla kille! Varje dag lär han sig mer och mer! :) <3


Han har nu också vänt sig från rygg till mage. Han avgudar sina underbara syskon och det är så mycket skratt och pussar här i huset! :)

Det här kortet knäppte vi idag! Även i badet håller han i sina fötter!



Och så har vi börjat med tillägg då Oscar inte längre tycker att mina bröst har tillräckligt med mat! Så nu har även pappa fått ge lillen mat för första gången!... Och jag har dragit ner på mina points! Känns bra iaf...


Nu börjar det bli sent igen och jag ska hänga tvätt också innan det är dags att sussa. Förövrigt jättehärligt att jag har kommit igång med promenader! :)

På onsdag är det ju dags för VV igen så jag återkommer på onsdag kväll för rapport!!

Kram på er alla!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Så söt han är lillkillen, man blir ju inte mindra sugen på att skaffa fler;) men vi har 4 barn så det räcker säger maken.

    Är sååååå otroligt glad för alla dina recept, underlättar min vardag mer än du anar. Stressad 4-barns mammma som är iväg 10 timmar om dagen (restid/jobb/restid) och man har hungriga barn när man kommer hem. Mina stora (tvillingar) på 13 år gör mycket av den maten vi hittat på din sida och dom tycker det är lätt, roligt och vi är väldigt glad att komma hem till färdigdukat bord. Så TACK så jättemycket för bra recept. Lycka till imorgon. 1,6 tippar jag på denna gång.

    2011-02-01 | 09:04:58
  • Linda säger:

    Vad häftigt du har gjort här inne..riktigt snygg blogg!

    Asså, han är så himla söt, lille Oscar..inte ofta jag tycker att andras barn är så ofantligt söta men oscar ÄR verkligen bedårande!! :D

    Kram

    2011-02-01 | 11:15:01
    Bloggadress: http://bidrottning.bloggplatsen.se
  • Anonym säger:

    Ops, glömde mitt namn såg jag, men TACK igen för att goda recept. Idag blir det kasslerlasange utan saffran för det gillar inte maken.

    2011-02-01 | 14:43:44
  • Anita säger:

    Vilken söt liten kille ni har! Vilken fin hemsida du har gjort. ;-)

    2011-02-01 | 22:24:23
  • Mikaela säger:

    Förstår inte varför inte mitt namn kom med på de två inläggen. Lycka till ikväll/Mikaela

    2011-02-02 | 09:14:41
  • Pernilla Dannberg säger:

    Hej :)

    Jättefin blogg, brukar kika in lite då och då! Hoppas allt är bra med dig och din familj..



    Hälsn Pernilla

    2011-02-02 | 18:46:21
    Bloggadress: http://pernilladannberg.blogspot.com/
  • Jenny ♥ säger:

    Hej Anna! Kul att du läser min blogg! Jag kommer genast lägga dig till favoriter också :) Tacopajen är beräknad för 8 personer, jag har lagt upp det på bloggen nu eftersom jag missade det tidigare.



    Förresten - du har väl inte missat Mammabloggalan? En helg med lyx, glitter och glamour för oss mammabloggare toppat med överraskningar i mängder! Vore så roligt om du skulle gå och att få träffa dig där!!! www.mammagala.se



    Kram Jenny

    2011-02-02 | 20:46:38
    Bloggadress: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här: