Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

mutter, mutter...

Kategori: Allmänt

...nja inte är jag nöjd med dagens resultat... men det var oxå väntat... -0,2 visade vågen :/ Har hööga krav på mig själv så jag är inte så glad....

Nu längtar jag efter den vanliga vardagen, med god mat och daglig motion! Först ska morgondagen dock passera, förhoppningsvis utan problem...tanden ska ju nämligen bort! :O

SEN kommer "VV-Anna" tillbaka med besked! ;) Har lite mumsiga recept på lut också så HÄNG MED, vänner!

Kramar// A

 

Kommentarer

  • Mian säger:

    Nu vänder din otur tror jag! Du är så positiv hela tiden, fastän du möter massa motgångar! Duktiga du...

    Kraaam!

    Ps. Hoppas vi ses nästa torsdag...ds.

    2011-02-24 | 08:14:44
  • Amanda säger:

    Du är så DUKTIG Min Skrutt!!!

    Krama Familjen!!

    2011-02-24 | 20:54:41
    Bloggadress: http://amandahedesunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: