Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Jodå! :)

Kategori: Allmänt

Nöjd idag med! Vågen visade -1,5 kg och jag har nu totalt gått ner 7,6 kg på 4 veckor! Känns jättebra!!

Efter mötet var det veckohandling som gällde, har gjort ny matsedel för kommande vecka (onsd-tisd). Ska prova en hel del nya recept som jag självklart kommer rapportera om här! :)

Morgonpromenader är det som gäller nu! Går varje dag efter jag har lämnat dom två äldsta på skola/dagis!
just nu känns det inte så jobbigt, mat och motion flyter på! :)

Kram och godnatt på er

Kommentarer

  • Annika säger:

    Du är så duktig Anna:)Du har gåt ner mycket på 4v tänk om man hade samma tur som du.:)Forsätter du så här kommer du nå dina delmål utan promblem gumman.:)

    Massor av kramar på dig

    2011-02-02 | 21:39:43
  • Bettan säger:

    Du är såå duktig Anna!!

    Jag får nog sluta med mina långpromenader. Edit somnar och blir jättesvår att få i säng på kvällen.. :(



    Natti natti



    Kram

    2011-02-02 | 22:13:45
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Ettan säger:

    Ett stort grattis.Detta går ju hur bra som helst.Är det stor skillnad på det gamla och nya viktväktarna??

    2011-02-03 | 12:28:30
  • Mikaela säger:

    Men vad duktig du är, grattis än en gång. Ja jag tippade ju inte helt fel denna vecka heller, hihi...Ja mer recept, tackas och tas emot väldigt gärna.

    2011-02-03 | 14:21:46
  • Anita säger:

    Grattis till minuset den här veckan oxå! :-D

    2011-02-03 | 22:56:24
  • Lisa säger:

    Shit va du är duktig! Jag är djupt imponerad!



    2011-02-03 | 23:00:13
    Bloggadress: http://lisashalsoresa.blogspot.com
  • Linda säger:

    Du är så duktig! Säger det igen ;)

    Gud vad jag längtar tills jag kan börja promenera igen!! Saknar det verkligen!

    Å de där nya recepten du ska testa ser jag fram emot att se här :)



    Kram

    2011-02-04 | 08:58:34
    Bloggadress: http://bidrottning.bloggplatsen.se
  • Amanda säger:

    HÄRLIGT ANNA!!!

    2011-02-04 | 22:35:03
    Bloggadress: http://amandahedesunda.blogg.se/
  • Johanna Jonsson säger:

    Vad du är duktig Anna,är här inne och läser varje dag! Ska försöka åka upp någon helg snart och komma förbi er,saknar dig och er!!! Kram

    2011-02-05 | 07:30:13

Kommentera inlägget här: