Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

G L A D !

Kategori: Allmänt

I dag kan jag öppna min mun och gapa för fullt för första gången på 10 dagar!!!!!!!!!!!!

Gör fortfarande ont och det är ju inte så konstigt eftersom tanden sitter kvar :/ Men det visar ju iaf att tabletterna verkar! Mår piss av dom och är såå trött, men just nu är det väl värt det! Längtar efter att tanden är borta, tabletterna slut och och munnen läkt!!

I fredagskväll åkte min lilla dotter på magsjukan :(.

Alltid lika tråkigt att bli låst i huset, speciellt när man hade lite inplanerat...Hoppas vi andra klarar oss (men har inget större hopp om maken, som brukar åka på det mesta, jag brukar klara mig.)

Idag tar jag tillbaka kontrollen!!!!! Nu är det skriva och räkna points som gäller!!! Har kommit av mig med det en hel del, nu när jag varit som sämst. Och jag MÅSTE skriva!!! Det är då jag går NER  i vikt!!! Idag blir det omelett till lunch, och lax med ugnsrostade grönsaker till middag. :)

Hoppas temperaturen blir bättre snart också så jag tar mig ut på promenad! Saknar både motionen och att umgås med min kära Linda! :)

 

Kram på er

Kommentarer

  • Ida - Blivande Nagelteknolog säger:

    hej hej!

    tack så mycket :-) Längtar så till den Stora dagen!



    Du varade rätt också,så har länkat till din blogg:-)

    2011-02-20 | 11:09:16
    Bloggadress: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
  • Linda säger:

    skönt att höra att käken är på bättringsvägen ! Så söt tjejen din är då :)

    Håller tummen att ni klarar er ifrån magsjukan, det kan man ju verkligen vara utan!

    Kram

    2011-02-20 | 14:43:42
    Bloggadress: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: