Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Anna vs visdomstand 1-0 :)

Kategori: Allmänt

Ja, nu är den borta!!! Gick riktigt bra ändå, om fort är det samma som bra!? :) Öm i munnen och bankande huvudvärk i ett dygn nu men det är det säkert värt!! Nu ska jag läka, sluta med penicillin (i helgen), träna och äta massa gott och nyttigt!!

Nästa vägning skulle jag vara sååå glad om jag når 10% för då håller jag min egen (ganska tajta) planering!!! hoppas hoppas!!!

Idag blir det dock lite choklad! Annars klarar jag nog inte av 3 barn och 6 hundar! ha ha. Mina föräldrar ska iväg på kryssning så då blir det lite extra hundar! :)

På söndag fyller min kära far år också så då blir det lite tacos-mys ute hos dom! <3

Kram på er alla

Kommentarer

  • Sabina säger:

    Hejsan har du något bra viktnergångs tips? :) Försöker hitta någon metod som skulle fungera för mig. :)

    2011-02-27 | 13:08:20
    Bloggadress: http://sabinahill.blogg.se/
  • Jonnicoline säger:

    Wonderful site. Please continue this great public service.

    2011-09-13 | 09:57:48
    Bloggadress: http://jonnicoline.blognownow.com

Kommentera inlägget här: