Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Alla hjärtans dag!

Kategori: Allmänt

Så länge jag kan minnas så har jag bakat eller lagat något lite extra gott på denna, kärlekens dag... I dag har jag inte ork eller lust till något. Käken är inte bättre, snarare sämre än i lördags. I går hade jag sån fruktansvärd  värk/smärta så jag bara grät. Pallrade oss i väg till svärföräldrarna på eftermiddagen (mest för barnens skull). Där försökte jag tugga i mig lite mat ( för svärmor lagar så gott), men det gjorde bara saken värre...

I dag var jag till läkare igen pga att jag ville kolla sänkan (det gjordes inte på akuten!), den såg iaf bra ut och medicinen hjälper ganska bra nu iafi kombination med alvedon...
Har köpt en ask med chokladhjärtan till barnen och maken som dom får dela på, dagen till ära! :)

Har köpt hem en massa bakterier idag :) dvs verum hälsofil, proviva och bravo friscus. Även havremjölk med vitaminer o fibrer och frukt så nu blir det till o mixa en hel massa! kokt ägg går oxå att peta in så jag får i mig lite protein. Räknar inte points just nu...Men så fort jag är bättre så är det bara att ta tjuren vid hornen igen!!

Något skoj i det hela är iaf att jag fick på mig ett par byxor i morse (med marginal) som jag bara fick upp till knäna i julas! Kändes braaa!

Hej så länge!

Kommentarer

  • Pia säger:

    Roligt med byxorna... Krya på dig fort nu!!!!

    Kramar

    2011-02-14 | 14:41:42
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Anita säger:

    Grattis till byxorna du kom i! Vad kul, alltid nåon att glädja sig åt, nu när du är sjuk. :-)

    2011-02-14 | 14:44:02
  • Ingela säger:

    krya på dig Anna

    2011-02-14 | 19:27:00
  • Jenni säger:

    Usch vad jobbigt för dig, låter skit....Har du varit till tandläkaren? Kan ju vara nåt...

    Kram

    2011-02-15 | 14:59:34
  • Mikaela säger:

    Åh vad roligt med byxorna, kan du skicka hit dem så jag oxå får glädjas, hi hi...Krya på dig

    2011-02-15 | 15:06:00
  • Jenny säger:

    Hej Anns, vad fin din sida är nu. Har inte kollat på ett tag. Du e så duktig. Hoppas munnen blir bättre snart, om inte så finns det näringsdryck på Apoteket också. Jordgubbssmak e godast. Bli bättre snart! Kram

    2011-02-15 | 18:56:43

Kommentera inlägget här: