Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Uppdatering!

Kategori: Allmänt

Hur ser dagarna ut för mig nu då?! :) Lite förändringar har allt inträffat på senaste tiden!

Jag har sagt upp mitt viktväktar-medlemskap! Det trodde man ju inte! (inte jag iaf) :) Men det blev så! "Min" kära Karin har slutat, men det var inte huvudanledningen, faktiskt. Den största anledningen är att jag inte mår bra, varken fysiskt eller psykiskt, av att väga mig på eftermiddagen! Hur jag än försöker så blir det så att jag svälter mig själv under hela dagen innan vägningen och så ville man ju ha så lite/lätta kläder som möjligt!

Jag vet att jag kommer klara det här på egen hand! Jag har ju er!!(?) och mina nära och kära som stöd!! Den här gången är det för alltid! Ingen mer 40+graviditet och inte månader av "svullande"!

Känns bättre att ta viktresan liite långsammare den här gången (men inte för sakta) ;), slipper jag ju för lågt blodtryck oxå! :)

Blir oxå lite för dyrt med både Viktväktarna och zumba, så jag valde zumban och kör nu 2 zumbapass i veckan! :) Jag joggar 2-3 ggr/ veckan och sen promenader för resten! :) Känns jättebra!

Nnu kommer jag väga mig på söndag morgon varje vecka! :)


Snart är altanen färdig så vi hoppas såklart på en härlig, fin höst!

Kram på er

Kommentarer

  • Pia säger:

    Helt säker på att du klarar det på egen hand... så duktig som du är!!

    Roligt med altan... blir såå bra!!



    Ses vid grillen på lördag :o)

    Kramiz

    2011-08-11 | 07:50:51
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Madeleine Andersson säger:

    Det fixar du! Jag vet vad du menar, har gjort likadant! Nu sitter jag här och funderar på om jag ska börja vv nästa vecka när dom öppnar igen eller inte? Mådde bra av LCHF men ack så tråkigt!

    Ha det gott!

    Madeleine

    2011-08-11 | 17:35:45
  • Hanna säger:

    Hejja Hejja Anna!

    Du är så grymt duktig!



    Kram

    2011-08-12 | 00:27:18
    Bloggadress: http://hamael.blogg.se/
  • Anita säger:

    Du fixar det själv. Håller med dig att det är tråkigt att väga sig på eftermiddagen, blir gärna att man svälter sig.

    2011-08-13 | 22:14:26
  • mikaela säger:

    Du kommer fixa detta. Bra att du lyssnar på kroppen. Håller tummarna för dig. Kram

    2011-08-15 | 23:15:04
  • Mira säger:

    Hej hej,



    Har du inte fått något mail ikväll gällande kryssningen så hojta till på min mail! =)



    [email protected]



    Hemlis ;)



    Snart ses vi!!!! =)



    2011-08-16 | 18:36:17
    Bloggadress: http://www.adastra-mira.blogspot.com
  • Fnulan säger:

    Hej tjejen

    Jag har också sagt upp mitt VV IGEN och igen och igen..... Att man aldrig håller sig!

    Jag är runt och snokar hos alla som ska på kryssningen, snart dags....

    kram

    2011-08-22 | 03:58:19
    Bloggadress: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här: