Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Borta bra men hemma bäst

Kategori: Allmänt

Ja nu är mammabloggkryssningen över och jag är nöjd. Trevligt sällskap och mycket gratisgrejer! ;) Jag tyckte det var jätteroligt att lära känna Bettan bättre! Det var det helt klart bästa med hela kryssningen!! :) Man åt självklart alldeles för mycket men drack endast en drink. Det gungade tillräckligt ändå! :)
Imponerad över allt jobb som supermamman Johanna med medhjälpare har lagt ner för att vi skulle få det så bra som möjligt! Goodiebagen var fylld med massor av gåvor och jag vann också ett presentkort på Bonti och ett par örhängen och ett armband! :) På kvällen efter middag och prisutdelning gick vi och dansade, var sisådär musik men så fort det kom en "zumbalåt" så blev det fart på oss! :) Svettiga gungade vi till hytten runt 01.15 (svensk tid)...............Väskan var fruktansvärt tung när vi skulle hem och det blev även en extra kasse på sidan av! :)





Goodiebags :)

  


Middagsdags! Vi var runt 70 mammor! :)







Trött och ont i huvudet när jag kom hem till en halvkrasslig familj. Ida har feber och hostar idag och Elias är rejält förkyld.
Jag känner mig seg i kolan men hoppas att vi alla håller oss pigga, så jag kan zumba på onsdag (abstinens) och sen åker vi på en liten minisemester på torsdageftermiddag-söndag och sen hundutställning hela söndagen!! Har alltså inte tid för sjukdomar. ;)

På återseende snart!!! KRAM/A

Kommentarer

  • emelie, mamma till en busunge o en prinsessa säger:

    heeeej,



    tack så mkt =)



    Shit vilka rara barn du har. Var verkligen supertrevligt att träffa er ju, hoppas vi ses nästa gång de händer nåt sånt här för bloggmamas- typ mammabloggalan =)



    kramis

    2011-08-30 | 08:59:43
    Bloggadress: http://emlisch.blogg.se/
  • Ann-Sofie-mamma till Isak säger:

    Hej! Tack så mycket. De var super trevligt att träffa på er! Jag hade så himla skoj och kul om man träffar på dig fler gånger vi något annat tillfälle. Som jag såg att Emilie skrev ovan är ju om Mammabloggalan. Hade du varit där förut?

    Kramis!

    2011-08-30 | 10:35:24
    Bloggadress: http://www.futurum-nobis-est.com/
  • Kim säger:

    Tack detsamma! :) Det vart mycket att bära när man skulle av båten, haha. :p Borta bra men hemma bäst såklart. :)

    2011-08-31 | 12:30:58
    Bloggadress: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: