Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

yes!

Kategori: Allmänt

Har precis avslutad ett en timme långt samtal med en kär gammal vän! Hon hade en del funderingar över Viktväktarna och pepprade mig med BRA frågor! :)

När vi ska lägga på så säger hon att hon blivit väldigt peppad och att hon minsann ska ta sig till ett möte i veckan! :D

KAN JU BARA SÄGA ATT JAG BLEV MINST LIKA PEPPAD ÖVER ATT FÅ PRATA OM NÅGOT SOM JAG BRINNER FÖR OCH BOLLA IDEÉR MM!! :) HELT SPEEDAD NU, JAG SOM SKULLE GÅ OCH LÄGGA MIG!!

Åh så kul!! Fina, fina L då är såå go!! :)

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    Fast jag inte känner dig verkar det som vi är rätt lika och i samma sits och därför följer jag din blogg för det peppar mig till tusen...

    2011-04-04 | 15:10:07

Kommentera inlägget här: