Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Uj, uj, uj...

Kategori: Allmänt

Sicket tempo det var igår kväll!! Marie, som håller i det, var jätteduktig och sprudlande! :)
SKITKUL var det och jag tänker absolut fortsätta! :) Självklart var det svårt att hänga med, men ge det några gånger till så ska det nog gå. :)
Klarade mig långt över förväntat! Både vad gäller kondition och kordination.
Det här skulle jag inte ha provat på på flera år säket om det inte var för att det startades upp en grupp HÄR på orten!!! Det är ju svårt att ta sig hemifrån precis vid "läggdags" när man har tre små barn, men nu kommer det nog att funka!! :)

Har precis ätit en god laxwok till lunch. Träningsvärken var inte så farlig i morse, så jag var ut på den vanliga morgonpromenaden med Linda. Nu däremot, kommer den krypande, mer och mer. :) Det var längesen kan jag lova!! :)

"Ses snart"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: