Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Solen

Kategori: Allmänt

Ja, ett nytt liv känns det som man har, när man är ute så stor del utav dagen! :) Man börjar prata med grannarna igen och träffar på folk på byn som man inte har träffat på 6 månader!

Har varit en ganska tung vecka med mycket sötsug... Har provat kläder och lyft hundmats-säckar motsvarande viktnedgången sen i januari som motivation! :) Tvungen att ta till alla knep, liksom..

I går hade jag en jätterolig motionsrunda tillsammans med hundarna och min 7-åring, Elias. Han på cykel och jag till fots, in i skogen och terrängen! :D Vi skrattade och svettades!! Provade även att jogga lite! Kändes okej, för att vara första gången! 

Idag blir det zumba igen och på onsdag väntar vågen! BLIR RIKTIGT BESVIKEN OM DEN INTE VISAR TVÅSIFFRIGT DÅ!!! Enligt min egen delmålslista så måste det vara så, för att jag inte ska komma efter i planeringen! :) 

På onsdag kommer Lillsiss hem också, vilket ska bli roligt, och på fredag blir det familje-påsk-middag hos mor och far. Har dock ingen plan inför påsken när det gäller hur mycket godis jag ska tillåta mig själv att äta. Ska fila på det!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: