Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Minus..

Kategori: Allmänt

...blev det :D Inget jättebamsigt, men -0,6 visade vågen. Det är jag absolut nöjd med!
Den här veckan ska det endast ätas 30 pp/dag, har ju som sagt 36 om dagen egentligen, men det känns som att jag bara äter dumheter för dom där sista pointsen varje dag. Så jag provar så här. Sen när jag har gått ner ytterligare så kanske jag äter någon extra liten point om jag har tränat extra hårt. ;)

Nu har jag tre trötta barn som ska läggas! Så på återseende, vänner! :)

Kommentarer

  • jessica säger:

    grattis grattis =)va kul =)

    2011-04-14 | 12:47:26
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • ullis säger:

    Grattis till minus, härligt när man får se goda resultast när man varit så duktig som du är!

    Jag funderar bara på att du sparar så mycket poäng... Du får självfallet göra som du vill, du är bossen, men jag tycker själv att de dagliga poängen ska ätas för att gå ner i lagom takt och skapa en hållbar situation och hälsosam viktnedgång. Och för att sedan klara av att hålla vikten när själva viktnedgången är avklarad. Men det är bara jag. Jag menar inget ont och alla tycker vi olika, men det är bara så jag tänker=)

    2011-04-14 | 21:02:06

Kommentera inlägget här: