Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Jaha..

Kategori: Allmänt

Som jag misstänkte. Jag stod stilla denna vecka, typ, +0,1 visade vågen. :(

Jag är inte ledsen, mest arg! Hade jag haft dagar denna vecka som jag inte tränat eller som jag spårat ur och ätit alldeles för mycket points så hade jag tyckt att jag förtjänade det här. Minst! Men jag har haft en BRA vecka. Nöjd med både mat och motion! Konsulent-Karin trodde att det kan vara att kroppen samlar på sig vätska eftersom jag har ökat på träningen...Jaja, finns säkert många "förklaringar" och undanflykter, men det är bara å på't igen ba!!!

Har inte tänkt att överstiga pointsen i Stockholm i helgen heller. Nu FÖRVÄNTAR jag mig ett STORT minus nästa vecka!!! :)  annars jäklar!!!!

Kram på er!!

Kommentarer

  • Pia säger:

    Kraaam!!

    2011-04-06 | 21:28:48
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • jessica säger:

    du klarar de nästa gång =) kram

    2011-04-07 | 22:26:45
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com
  • M säger:

    Hej.Hitta precis till din blogg... Gud va duktigt du är. Jag körde VV 2009 och gick ner 30kg sedan fick jag ett stilla sittande jobb och gick upp 6 kg sen knasig som jag är bestämde jag mig för att sluta röka, puff där flög 15 kg till på. Så nu har jag startat igång igen. Hitta massa smarriga recept på din blogg som kommer lagas....



    Önskar dig en trevlig dag...

    2011-04-08 | 12:26:06
    Bloggadress: http://justthebeginning.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag tror man samlar på sig lite vätska när man ökar upp träningen. Känner det själv. Nästa vecka går det bättre. :-)

    2011-04-11 | 22:15:48

Kommentera inlägget här: