Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Fel på tiden!

Kategori: Bilder

Ja, någe tok måste det vara för jag hinner allvarligt talat inte med!!!! Kan man inte dra i nödbromsen!!?? Min lilla bebis blev i fredags 7 hela månader! Tänderna kliar som tusan och igår fick han äntligen till snitsen med att krypa! ♥

 


Dom växer så det knakar!!

Påsken har varit lugn och solig. Pointsmässigt har det gått bra, förutom fredagen då jag gjorde ett dåligt beslut, då bestämmde jag mig nämligen för att inte räkna! Och det slutade i att jag verkligen kände att jag tappade kontrollen och kunde knappt äta mat alls, bara för att jag visste att pointsen egentligen skulle försvinna på godis!! Glad att jag inte överdrev med godisätandet iaf! Jag såg till att bara ha VV-godis hemma så det gick bra, tror jag, tror inte jag har gått upp i vikt iaf! :)

 
Mina hjärtan!!



Min sessa!


HUA! Tycker INTE om att vara med på bild, men det kommer ju bli roligt att jämföra sen! :)


En vanlig påskmiddag med endast dom närmaste (vilket blir 14 pers runt bordet) :)


I går var det lugnare mys hemma hos farmor (och farfar), vår 7-månaderskille!!!


Goskillen nummer 1 och jag önsker er en fin och solig fortsättning på påskhelgen!!! :)

Kommentarer

  • Pia säger:

    Roligt med en massa bilder :o)

    Glad påsk kram från Bredbäck

    2011-04-24 | 12:17:27
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Matilda Källemyr säger:

    Hejsan Anna !! Så fina bilder på dig / er :) Kram

    2011-04-24 | 22:18:50

Kommentera inlägget här: