Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Dagarna dom går och går...

Kategori: Allmänt

Ja tusan, flera dagar sedan jag uppdaterade stackars bloggen... :(

Dagarna bara rusar och som ni säkert också känner så är man ju ute såå himla mycket mer nu när det går mot varmare tider!!

I helgen var jag alltså ut på äventyr!!! SÅÅ HIMLA SKOJ VI HADE!!! :D
Helgen bjöd på det mesta, God mat (för många points), sökande i tunnelbane-djungeln, härligt hotell, underbar musikal i form av Romeo och Julia på Göta Lejon, goda drinkar (för många drinkar), gaynattklubbar, omringad av hånglande, vackra, TREVLIGA killar ;).
Till slut ramlade vi in på hotellrummet kl 03.30 och avslutade med en riktig fnitterattack! På söndagen blev det Strosande i Gamla Stan och till slut oxå hemresa. :)
Underbart har det varit, men skulle aldrig palla att ha det där tempot och partajandet som livsstil!




Det som jag observerade allra mest, med tanke på att jag endast har varit onykter 3 gånger sedan millenieskiftet (och kanske bara 2-3 ggr innan det) så märkte jag hur otroligt uttorkad man blir. Jag har druckit väldigt många liter vatten för att försöka återställa balansen! Läskigt så mycket man påverkas och jag var ju inte dyngrak om jag säger så! :)

I går var det dags för zumba igen! Roligt som attans men svårt! Ger inte upp, SKA få in stegen! :)

Sedan förra onsdagen när jag vägde mig så har veckan sett ut så här: Torsdag och fredag åt jag 30pp/dag istället för mina egentliga 36pp. Lördag och Söndag tappade jag räkningen helt. Måndag och tisdag återigen 30pp/dag. Tränat har jag gjort som vanligt, förutom i helgen då (gick iof mycket men mera på"stros-nivå"). "Den tiden på månaden" startade idag... så jag är helt clueless över vad vågen kommer stå på i morgon...återstår att se om jag blir arg igen eller inte... :S

Avlslutningsvis idag (lovar att skriva igen i morgon) så tycker jag att om ni har möjlighet att gå och se Romeo och Julia så GÖR DET!!!! Underbar musikal!!



KRAM

Kommentarer

  • Linda säger:

    Vilken underbar helg vi hade gumsan! Görs om i sommar med bättre väskor och mer vatten tycker jag ;-)Kraaaam

    2011-04-13 | 14:28:50

Kommentera inlägget här: