Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

överlevt...

Kategori: Allmänt

....att handla vinterskor med barnen! :) Inte det absolut roligaste man kan göra, men det gick relativt bra. Sen var Elias o Ida i lekrummet på ICA Maxi medans vi handlade mat.

Efter att vi packat upp allt hemma bar det av till kära mor o far på middag, som vi nyss har kommit hem ifrån, Ida somnade i bilen (fast det bara tar typ 7 min) så hon ligger i sängen nu, Eloas landade i soffan och jag sitter o ammar med datorn i knät! :) Skapligt jobbigt å skriva allt med en hand! :)

I går fick jag sota rejält för att jag gick så mycket i förrgår. Så ont i kroppen! Men idag är jag bättre igen och I LÖÖÖV mina nya skor!! Sköööna!! :) Ska bli så kul o börja motionera på riktigt i dom!
Och jag längtar till jag kan ha mina kläder igen, jag lovar att dom hänger där och bara ropar på mig!!!

I veckan jobbar gubben eftermiddag så då ska vi försöka få lite gjort och påbörja "uppgraderingen" av vårt kök!! Ska bli jättekul o jättefint. :)

Dagens 3 bästa:

1. hittade vinterskor och allväderstövlar till både Elias o Ida
2. Jag har inte lika ont i kroppen idag.
3. motivationen växer! :)

Trevlig lördag på er!!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Haha, både ammar o ute på internet samtidigt..ser det framför mig :)



    Hur var det? har du med fibromyalgi? Fick för mig det men jag kanske har fel...?



    Vore skoj med ett nytt kort på Oscar;)



    Kramar

    2010-10-23 | 21:38:31
    Bloggadress: http://bidrottning.bloggplatsen.se
  • Linda säger:

    En fråga...Med tanke på övervikt o graviditet..fick du dricka nån sockerlösning i v 28 eller nåt?

    Antagligen för att se om man har socker ...

    Hoppas ni får en fin söndag ! Kramar

    2010-10-24 | 10:37:34
    Bloggadress: http://bidrottning.bloggplatsen.se
  • Linda säger:

    Oj jag trodde man fick dricka den där sockerlösning i vilket fall..men då kanske jag med slipper, hittills har det varit bra..får väl se nu när jag ska tillbaka den 3e.

    Ja din mamma har fibro ja, så var det. Var int ehelt fel ute då :)Jobbigt att du märker att du går i hennes spår vad det gäller det :/ min är värre nu igen då jag gått upp så pass mkt.

    Längtar så efter mina promenader !!

    Jag kan tro att han växer :)

    Ja tack, min helg har varit toppen !

    Felicia åkte t sin pappa idag så det känns lite trist, tur att veckorna går fort !

    Kramar

    2010-10-24 | 21:08:08
    Bloggadress: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: