Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

orolig..

Kategori: Allmänt

..för min älskade lilla Ida! Hon äter så himla dåligt!! Hon har slem i halsen så hon kväljer väldigt lätt och har därmed ingen matlust heller.. Skruttan... hoppas verkligen det vänder! Hon var så glad att hon fick åka till dagis idag (tänkte att förändring och aktivering skulle få henne hungrig), hon är ju inte sjuk egentligen!!

Blev en rask promenad på förmiddagen med make, bebis och hundar. Sen hade jag äntligen klipptid!!! Min kära mor gick promenad med Oscar under tiden! :) Blev jääättenöjd!! :D

I morgon ska vi till banken och prata pengar till lite renovering här hemma! *äntligen*

Kära far har varit här ikväll och hjälpt oss riva lite bröstpanel i köket! Tjoho!! :)

Nu kommer älskling hem från jobbet vilken sekund som helst!

Är förresten rackarns stolt över Elias som lästränar som en tok! SÅÅÅ duktig! 

3 bästa:

1. Fortsätter hålla koll på mina points

2. Inte alls farligt sötsug

3. Frisyren!! :)

Natti natt, vänner!

 

 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Usch då, stackars Ida. Hoppas det snart går över.



    Vad roligt att börja renovera lite :) sånt är alltid uppiggande ! Här var det nyrenoverat då vi flyttade in, men lite vill jag göra om i köket..det får kanske bli till våren. Sen ska vi göra en..eller kanske två altaner i framtiden, en som ska vara inglasad till viss del. Det är roligt att ha planer :)

    Får vi kanske se en bild på den nya frillan då? :P Om du fått fart på kameran vill säga :/



    Hoppas du/ni får en fin fredag!

    Kramar

    2010-10-29 | 09:27:02
    Bloggadress: http://bidrottning.bloggplatsen.se
  • Anita säger:

    Va, kul börja med renovering. Kan Ida äta glass? Med en fruktsallad till, blir iallafall lite näring. Besvärligt när de små inte är helt friska. Ha en bra helg!

    2010-10-29 | 09:50:39

Kommentera inlägget här: