Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Nästa vecka...

Kategori: Allmänt

...får jag äntligen pengar till att köpa ett par ordentliga skor att motionera i!!
Idag tog jag en promenad (eller stilla stros, kanske man ska kalla det), jätteskönt, men gör väldigt ont i bäckenet och fötterna, tror båda skulle kännas bättre om jag INTE gick omkring i mina platta pumaskor! :)

Blir promenader och lite crosstrainer som gäller över vintern och i början av nästa år, tänkte börja jogga igen till våren och då jag inte helammar längre! :)

Sen var det ju det här med maten! Jag som alltid tyckt om o laga mat har inte haft någon riktig motivation sedan värmeböljan i somras!
Har tänkt mig ett nytt recept i veckan som jag kommer sätta betyg på och lägga ut här på bloggen, det ser jag fram emot! :)  

Men tänker inte köra stenhårt from nu...lilleman är ju bara tre veckor så jag tar små steg i taget!

Trevlig kväll på er...

Kommentarer

  • Pia säger:

    Hallå

    Blir det nya skor i veckan??

    Var åker du i så fall??

    2010-10-16 | 21:44:56
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: