Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Glad.

Kategori: Allmänt

Fick i Ida lite näring till kvällen! Känns som att jag kommer sova mycket lugnare i natt när jag vet att det finns något i hennes lilla mage! Hoppas hoppas hoppas bara att det vänder nu då!!!!!

Dagen, matmässigt har inte varit så himmelens bra, men det var ett val jag gjorde, att äta choklad (inte lika mycket som jag brukar, men ändå liite för mycket), men också ett test. För nu ska jag "stänga av" sötsuget igen!! Annars kan jag fortsätta goffa i mig i minst 4 dagar innan jag kommer på mig själv inne i sockerdimman!
Kalas i morgon hos syster, då svågern fyller år, men jag ska klara att stå emot! Unnade mig idag, då får det va i morgon! BASTA!! :)

Dagens 4 (!) bästa:

1. Att jag fick Ida att komma över spärren litegrann iaf!!

2. Att vi fick lån på banken och ska åka o inhandla massa grejer på söndag!!

3. Att jag lyckades städa båda toaletterna, dammtorka, städa golven och göra köttbullar trots en liten kille som ville ha tutte HELA TIDEN!!! :)

4. Att jag och Erik har bestämt vilka tv och data tider som gäller för hela familjen och oxå talat om de för barnen!! :)

Nu ska jag passa på att få någon timmes sömn, innan lilleman väcker mig! :) <3
I morgonförmiddag blir det powerwalk igen! :)

Kram//A

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: