Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Börjar bli dags...

Kategori: Allmänt

...att väcka denna blogg till liv igen!! :)
Gravidresan på septemberbebis.blogg.se är över och vi har fått en liten go kille som har gjort familjen Jensen komplett!!!

Det har varit en jättejobbig graviditet, både före, när vi försökte bli gravida igen, och under. Jag har gått upp mycket i vikt med mina tidigare graviditeter, 36 kilo med första, 20 kilo med andra och nu slog jag alla rekord med tredje och gick upp 15 kilo innan jag blev gravid och sen ytterligare 40 (!!!!) kg under graviditeten.

Nu 3 veckor efter förlossning har jag tappat 14 kg och har 40 kilo kvar till min målvikt som är 72 kilo! HUA!!!

Under år 2008 (som finns dokumenterad i denna blogg) gick jag ner dryga 40 kilo på 10 månader med hjälp av viktväktarnas program! Jag VET att jag kan och jag VET att jag kommer klara det igen (men på 10 månader är ingen ambition jag har) OCH hålla det (för nu är det slut på barnafödande)!!!

På min andra blogg fick ni följa med på min sista graviditet...Häng nu med på min SISTA viktresa!!! :) Det kommer bli tankar, funderingar, frustration, familjeliv, mat, motion, hundar, glädje och säkert tårar också! Med andra ord: MITT LIV!

VÄLKOMNA! ;)




Kommentarer

  • Ettan säger:

    Det är klart att du kommer att lyckas!Du har gjort det förr och du fixar detta igen!Men glöm inte att njuta av nytillskottet.

    2010-10-12 | 20:41:57
  • Pia säger:



    LYCKA TILL!!

    2010-10-12 | 20:49:52
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • ullis säger:

    jag är med dig!

    =)

    2010-10-13 | 00:04:14
  • Maja säger:

    det här fixar du siss ! :) saknar dig . kram !

    2010-10-13 | 08:14:29
    Bloggadress: http://erikssonmaja.blogspot.com
  • Linda säger:

    Klart du fixar det här ! Jag längtar tills jag kan ta tag i mina kilon igen ! Ska bli roligt att följa dig här :)

    Kramar

    2010-10-13 | 13:57:44
    Bloggadress: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: