Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

2010-10-24

Kategori: Allmänt

Dagen har gått rackarns fort!! Varken jag eller barnen har varit utanför dörren, Ida är sjuk, febrig och lite mag-krångel. Förmiddagen sprang förbi med ammning och städning om vartannat. Eftermiddagen gick till att förbereda middagen då vi fick främmande avb bästa familjen J! :) Riktigt trevligt. Har inte så "fett" med vänner så det är så roligt att hitta på nåt och umgås!!! <3

Nu har barnen däckat, jag hoppas jag ska få i lilleman någon slurk till innan han somnar in alldeles för djupt i pappas famn! :) Ska sjunka ner i soffan med honom nu och ringa till min lillasyster nere i Kristianstad (såå långt borta!)

I morgon blir Ida hemma från dagis, gubben jobbar eftermiddag så förhoppningsvis får jag o Linda till en promenad på förmiddagen! :)

Dagens 3 bästa:

1. Att Ida inte hade magsjukan som vi först trodde!!

2. Att jag har kramats så mycket med alla tre barnen idag!!

3. Att det blev en lyckad taco-kväll med kära vänner!! (VV:s tortilla-lasagne är mumma)

God kväll, vänner!



Kommentarer

  • Pia säger:

    Låter som en ganska bra dag :)

    Hoppas Ida blir fort frisk!!



    Ha en underbar måndag!!

    Kramiz

    2010-10-25 | 08:20:40
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Anita säger:

    Va, kul du kommit i gång med din blogg igen. Har kollat med jämna mellanrum men nu var det ett tag sedan. Så nu fick jag lite att läsa igen. Hihihi

    2010-10-25 | 11:33:36

Kommentera inlägget här: