Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Snabbis...

Kategori: Allmänt

... Har följt min planering idag och är nöjd med vad jag har ätit och fått till en rask promenad! :)

Så på så vis, en bra dag, sen är det väl en del annat som har varit mindrre bra. Bla. vår hund som har det jobbigt med hormoner just nu och håller på å gör matte galen och så min älskade skolpojke som har det kämpigt just nu och som mamma känner man sig så otroligt maktlös!!

Har varit och grattat svärfar på födelsedagen och på föräldramöte på fritids. Oscar blir två månader idag och har sovit som en stock nu på eftermiddagen/kvällen. Bara att hoppas att han sover i natt också.

Och appropå det så ska jag nu gå och sätta på honom pyjamasen och hoppas att han vill ha en slurk så jag kan gå och sova sen! :)

Natti natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: