Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

så glad!

Kategori: Allmänt

Jag har ganska länge letat efter en glasskål på fot! Ofta hittar man typ kakfat på fot, men jag vill ha en skål! :) Min mamma hittade en till sig själv på loppis för en tid sen och jag har varit såå avis på henne! Och så idag kommer min kära mor hit och GER mig en sån! Precis likadan som hennes faktiskt! Jag är sååå glad!!! Tack, tack, tack (och Gud nåde den katt som har ner den) :)

Kom ihåg att väga mig före frukost i morse! Och jag står still fortfarande, bra att jag inte går upp, men med tanke på hur jag har ätit förra veckan så hade jag ju kunnat gå NER i vikt hur enkelt som helst om jag bara låtit bli att småäta!!

En annan sak som jag är glad för är Karins kommentar i det förra inlägget!! TACK så otroligt mycket! Det värmer i hjärtat och det är en stor anledning till att jag bloggar överhuvudtaget, för att peppa andra och på så sätt peppa mig själv till max!!! :) Gratulerar också till lilla bebisen, Karin! :)

Något jag längtar efter jättemycket just nu är att handla kläder till mig själv!! Går för tillfället runt på 3 par byxor och 4 st tröjor! Det är ALLT jag kan ha...har skickat efter en tunika till jul, men man vill ju knappast ställa sig i ett provrum nu och lägga ner en massa pengar på denna hydda...


Klockan är nu 21,20 ungefär och alla tre barnen sover. Det ska jag också snart göra, ska bara planera lite inför kommande vecka, både mat och motion!!

God kväll på er!! :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är så härligt när julen börjar komma. =)

    2010-11-23 | 00:55:51
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/
  • Karin säger:

    Hej Anna



    Roligt att kunna glädja dig! Nu har jag läst din blogg så länge tycker att du behöver få veta att du är en inspirationskälla för mig. Tänk att det faktiskt till viss del är din förtjänst att jag orkade gå ner mina kilo! Hang in there! Du kommer klara det!!!!!!!!!!!!!!!

    2010-11-24 | 10:05:54

Kommentera inlägget här: