Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

på väg ner i träsket??!

Kategori: Allmänt

Å nej!!! Jag kan bara inte tillåta mig själv att fortsätta se ut så här (eller bli ännu värre)!
Det som nu behövs är PLANERING, STORHANDLING OCH JÄVLAR ANAMMA!!! grrr...

I morse kände jag mig förresten som världens sämsta mamma! Den första snön kom igår, med besked! ca 2 dm tung blöt snö på marken i morse när vi skulle iväg. Vi var ute i god tid, men ändå fick jag släpa och tjata för att vi skulle hinna upp till skolan innan det ringde in! Tjat hjälper verkligen inte, men vad ska man göra då!? Jag kan ju inte bära dom och dra barnvagnen!!?
Hoppas det går bättre i morgon och att  jag är mer pedagogisk (brukar vara ganska bra på den fronten, men man är väl bara människa)!

Nu blir det till o laga middag..

Kommentarer

  • Linda säger:

    Precis, man är inte bara mer än människa..så ta inte åt dig av detta . Nya tag imorrn :)

    Vad ska ni äta för gott?

    Här har jag lyckats få ihop en tacopaj UTAN att kräkas ;) väldigt duktigt utav mig ..hehe



    Kramar

    2010-11-10 | 17:30:41
    Bloggadress: http://bidrottning.bloggplatsen.se
  • Jenni säger:

    You go girl!

    2010-11-10 | 20:10:32
    Bloggadress: http://jenniskrympa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: