Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

lilla pappas dag! :)

Kategori: Allmänt

ja, ganska nyligen hemkommen från mor o far där det smaskades älggryta istället för tårta, dagen till ära! :) Farsgubben fick en ny hammare och barnen busade som attan med kusinerna.

"Lille" Oscar har tydligen bestämt sig för att hoppa över strl 62 och gå direkt på strl 68!!! Det går så attans fort. Och nu är han inne i en riktig sovperiod också så nu växer han så det knakar!!

Älsklingen började äntligen tapetsera i köket idag och det blir riktigt häftigt!! :D

Och jag! Jag har fått alldeles för lite motion de senaste dagarna! Så det så!!

Skafferiet, kylen och ramförallt frysen ekar tomma här hemma, men jag har upptäckt att det är ganska svårt att storhandla när man inte har några pengar till det! :) Den härmånaden har inte varit rolig. Erik fick ju mindre lön pga att han var hemma sina 10 pappadagar när Oscar kom, men dom pengarna från försäkringskassan har vi inte fått än! Och det var en jävulsk räkningsmånad plus att både barnen och jag behövde skor!! Så dom slantarna är efterlängtade kan jag lova!!! :) Hoppas dom dyker in snart!!

Hoppas ni alla har haft en bra helg!!?

Kommentarer

  • Mian säger:

    Dessa pengar...suck! Och det ska handlas julklappar på det! Vill vinna lite pengar på lotto jag...

    Hoppas vi kan ses något! kram till dig!

    2010-11-14 | 21:03:04
  • Linda säger:

    Att FK ska vara så sega med sina utbetalningar..det slår aldrig fel !! Kram

    2010-11-14 | 21:09:54
    Bloggadress: http://bidrottning.bloggplatsen.se
  • Pia säger:

    Det går så fort med Goungen :)

    Kusinerna bus döptes de om till i går...

    Hoppas motoionen och motivationen ökar snart...



    Kram

    2010-11-15 | 07:39:16
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: