Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Laddar..

Kategori: Allmänt

...laddar upp motivationen!!!! Nu ska inte Anna säga: Jag MÅSTE ner i vikt! Nu ska Anna säga:

NU VILL JAG GÅ NER I VIKT! JAG VILL KÄNNA MIG FIN!! JAG VILL MÅ BÄTTRE!!!!!!

Har inte köpt hem någe godis den här helgen och ska "träna" på att säga nej, tack hemma hos svärföräldrarna i eftermiddag. Där brukar det kunna bli lite stora portioner och lite smått och gott!

Motionen är usel nu när Erik har jobbat eftermiddag och Ida har varit sjuk. Men jag har tänkt damma av den gamla cross trainern för det ovanstående är inte någon godtagbar ursäkt!! :)

Trevlig lördag på er!!!

Kommentarer

  • Pia säger:

    Låter toppen :o) Damma av klädhängaren så gör vi sällskap på resan... blir så sporrad av dig !!

    Har precis avverkat 30 min på min klädhängare :)

    Ha en bra dag.

    Massa Kramar

    2010-11-20 | 13:26:40
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Karin säger:

    Hej Anna



    Jag vill bara säga att jag började läsa din blogg när jag började min viktresa 2008. Blev sjuuuukt imponerad av dig och det sporrade mig att gå ner 15 kilo med viktväktarna. Sedan dess har jag också varit gravid men barn nummer 2 och fick en son för en vecka sedan. har följt din bebisblogg under tiden och förstår att det har varit jobbigt att ha gått upp så mycket i vikt igen. MEN du har gått ner i vikt förut och du KOMMER göra det igen. Jag lovar att fortsätta följa dina framsteg här på bloggen och hoppas på många smaskiga recept som jag kan knycka från dig. Jag hejar på dig här nere från skåne!!!!



    Hälsningar



    Karin

    2010-11-21 | 11:34:18

Kommentera inlägget här: