Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

glömde...

Kategori: Allmänt

...redovisa veckans vikt-resultat i onsdags...men jag glömde inte å väga mig iaf!  Jag hade stått stilla denna vecka!!

Lördagkväll, it is...Elias har en kompis här som ska sova över! Dom sitter nu och tittar på tv och äter kinapuffar. :)

Idag har vi haft besök av en gammal vän till mig, Linnéa, och hennes sambo. Jätteroligt att dom hälsade på! Oscar fick en söt body och jag (!) fick en bok! Charlotte Perrellis träningsbok, "Kan jag, kan du", heter den. :) Tack så mycket. Ska bli spännande att läsa den. DEn verkar riktigt bra faktiskt.
Linnéa är glutenallergiker och jag visste inte riktigt vad jag skulle bjuda på, men sen kom jag på att jag kunde göra en maräng! Så det blev marängpavlova (recept finns här på bloggen) med fruktsallad. Gott och inget fett! :)

Tack så mycket för era stärkande ord i mitt förra inlägg. Kändes förjävligt att skriva ut det, men det var nog nödvändigt!

I morgon är det fars dag och istället för tårta äter vi älggryta hos mina föräldrar! :)

Kram på er!

Kommentarer

  • Pia säger:

    Spännande med ny bok !!! Bra att vågen stod still.

    Hoppas killarna sover lite i alla fall...

    Ses över lite mat i morgon då :)

    Kramar

    2010-11-13 | 20:01:33
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Smilla säger:

    Vi fick också mat hos "far", och då va det lättare att bara ta en liiiten bit tårta för då va jag ju rätt mätt :)

    2010-11-16 | 21:15:44
    Bloggadress: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här: