Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

bebisliv...

Kategori: Allmänt

... är det som gäller redan nu, med vår lilla valp Ivar som vi var och hämtade i onsdags. Han är jätteduktig och lagom lugn, glad och busig! Det syns redan att Cira är gladare också över att ha någon att leka med! Ska försöka smyga in några bilder när jag lånar den andra datorn som maken just nu har lagt beslag på! ;)

Snart är det dags för lunch, blir korvgryta idag...inte det lättaste att hitta på mat nu när vi lever på ett minimum! Jag fick nämligen bara barnbidragen förra månaden,  så det är en "aning" knapert just nu... :( Får nog lite pengar på torsdag förhoppningsvis men sen blir jag nog utan i ca 2 månader igen pga mina förra arbetsgivare :(... Men, men, jag har iaf kommit därifrån och jag mår mycket bättre nu så jag får se det positiva istället.

Lite pissigt känns det förstås när vi ska åka på semester till Danmark nästa vecka, tur iaf att det mesta redan är betalt sen 2 månader tillbaka, annars hade vi fått ställa in...

Nu är det som sagt dags för mat innan vi åker och spenderar eftermiddagen hos mina päron och firar min bror i förskott!

På återseende// A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: