Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Sjukstuga mm..

Kategori: Allmänt

Ja, helgen har gått i eremitens tecken. Vi har varit krassliga i våra magar så det har inte hänt ett smack och vi har mer eller mindre levt på proviva och verum hälsoyoghurt. :) Men idag är barnen tillbaka på skola och dagis och vardagen igång igen....I två dagar iaf, sen är det påsk och hela nästa vecka är barnen ledig så jag har idag suttit och planerat in lite skoj som vi ska försöka hitta på under nästa vecka! :)

påsk ja, Jag har bestämt att jag ska tillåta mig själv att äta påskgodis i helgen. känner däremot att jag har varit riktigt duktig nu för att dom ställde ju upp sådanna här kartong-pelare med härligt påskgodis i affärerna för åtminstone ett par veckor sedan! Ochjag har faktiskt låtit bli!! *klapp på axeln*. Så den här helgen blir det lite festande som sagt, men sen gäller det att avbryta i tid så man inte fortsätter av bara farten. :)

I morgon bitti ska jag och Erik åka och storhandla, skönt att få bärhjälp ;)

natten som varit har vi varit bebisvovve-vakt åt mina föräldrars hundval. Hon är bland det sötaste som finns och det har gått jättebra!

Nu ser jag på klockan att det är dags att åka och hämta lilleman från fritids, hoppas han har haft en bra dag!
Till kvällen blir det nog kyckling tror jag! :)

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: