Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Nr 50...

Kategori: Allmänt

...är född på min kära mammas kennel!! :) 6 st små korvar föddes idag av duktiga Aliina!! :) 4 flickor och 2 pojkar!! Härligt att allt gick bra, än en gång!! Extra mysigt är oxå att en av pojkarna, nog kommer flytta hem till oss om 8 veckor! :) :) :) En liten IVAR eller kanske ISAK (har inte rikktigt bestämt oss)!!

Idag har jag och lillasyster varit och shoppat på Gränby centrum. Var första gången jag var dit, faktiskt! Jag brukar ju aldrig åka åt det hållet, blir alltid valbo/gävle för oss!! :)

När jag kom hem blev det mat- Lax med fetaosttäcke och kokt potatis. Jättegott!!

I morgon blir det en lite lugnare dag, en promenad och utvecklingssamtal på skolan är det enda som står på dagordningen! :)

Kommentarer

  • jessica L säger:

    :) härligt med att dem fått valparna nu, spännande!!



    jaså va ni på gränby centrum.. va skoj :)



    kramar!!!

    2010-03-17 | 15:40:24
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: