Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Många som frågar...

Kategori: Allmänt

...hur det känns att vara hemma nu, och inte jobba. Och ÄRLIGT talat så har jag faktiskt inte fattat det än!!! Det är svårt att smälta att jag aldrig mer ska dit och jobba! Rent ut sagt overkligt!!

Vardagens rutiner i full gång, barnen slappar lite efter skola och dagis (båda mina barn har stort behov av att varva ner ibland) och jag försöker hela tiden tänka på vad jag äter. Och just nu blir det mycket morötter och vatten vill jag lova!! Svårt är det!! :)

Har iaf börjar ta en ordentlig promenad med hundarna varje morgon och DET är underbart!!! Både jag och vovvarna behöver det verkligen!!!! :)

Nu ska jag göra lite middag, har inte riktigt bestämt vad det blir, men något till bandspagetti iaf.

Ha det gott

Kommentarer

  • Jag lyckas säger:

    Pepp spark... de behöver vi båda.

    Du är iaf en en bra förebild genom att bara vara du .

    Ha en fin vecka, Anna.... Kram

    2010-03-09 | 21:07:11
    Bloggadress: http://jaglyckas.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här: