Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Vår underbara nyhet...

Kategori: Allmänt

...VI SKA FÅ EN BEBIS!!!

Så underbart så jag nästan inte tror det är sant! Har önskat det så länge!! Inskrivning på MVC på måndag, då börjar det nog kännas mer "på riktigt" iaf! :) Inte bara att jag mår dåligt, har ont och är trött utan faktiskt få "göra" något kul som handlar om graviditeten också!

Vi har vetat om det sen den 6 januari, men inte velat säga nåt, det är fortfarande tidigt så vi håller ALLA fingrar och tår att vår lilla "guldfisk" mår bra och håller sig där inne!! :)

Nu kanske ni också förstår varför jag inte skrivit in mig på VV igen och tagit del av det nya programmet. Det får helt enkelt vänta!!

Kram o god kväll

Kommentarer

  • Bettan säger:

    GRATTIS!!!!! Så roligt att höra! Bara pirrar i kroppen :)

    Nu har vi installerat oss i stugan och ätit grillad kyckling med potatissallad. Laddar för shopping!



    Kramar

    2010-02-19 | 19:51:12
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.com
  • Ann säger:

    G R A T T I S !!!!!!!!!!!!

    Såååååå roligt för er!!!!!

    Bli friska nu så ni får mera ork och kan känna ännu mera glädje <3

    STORA kramar från oss

    2010-02-19 | 21:58:33
  • ullis säger:

    åh vad kul! grattis! =D

    2010-02-20 | 11:56:33
  • Linn säger:

    Grattis! Vad roligt!

    2010-02-20 | 17:53:09
  • My G säger:

    Åh grattis i massor! Ja jag hade mina misstankar =P Du får gärna kika in om du är i krokarna =) kram

    2010-02-20 | 21:33:21
  • Elina säger:

    Åh vad roligt! grattis & lycka till!

    2010-02-21 | 11:51:57
    Bloggadress: http://ehlina.blogg.se/
  • sara säger:

    Stort grattis!!

    kram

    2010-02-21 | 19:33:51
    Bloggadress: http://www.sarasviktresa.blogspot.com

Kommentera inlägget här: