Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Nu får det räcka!...

Kategori: Allmänt

... Vår lilla tjej är sååå sjuk! Bara sover hela tiden. Igår fick jag inte ner tempen på henne så åkte in till akuten. Där konstaterades att det är ett kraftigt virus, 36 i sänka (som ska ligga på max 8). Blir en hel del mediciner nu för den lilla kroppen. Längtar tills hon är sig själv igen. Och hon längtar mest till sin 3-årsdag som är om exakt 2 veckor! :)

Lilleman är pigg och det är jätteskönt, men det blir ju så att man nästan går och väntar....

Jag är sämre igen, feber igår kväll och extrem huvudvärk idag och så matt och slut.....
Å inte har jag någon bok att läsa heller!! Sörjer fortfarande att jag nu har läst ut alla fyra twilight-böckerna.. Känns tomt! :)

Åter till sjukstugan...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: